VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY FIRMY SERVIS DOPRAVNÍKŮ S.R.O.
Obchodní společnosti SERVIS DOPRAVNÍKU s.r.o. se sídlem Bezděčínská 358, Čejetičky, 293 01 Mladá Boleslav
IČ: 21361509
zapsané v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze v oddílu C., pod číslem vložky C400749/MSPH pro poskytování služeb umístěných na internetové adrese www.servis-dopravniku.cz
1. Úvodní ustanovení
Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní společnosti SERVIS DOPRAVNÍKŮ s.r.o. (dále jen „poskytovatel“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě smlouvy o poskytování služeb (dále jen „smlouva“) uzavírané mezi poskytovatelem a jinou fyzickou nebo právnickou osobou (dále jen „objednatel“).
Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat ve smlouvě o poskytování služeb. Odchylná ujednání ve smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí smlouvy o poskytování služeb. Smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
Znění obchodních podmínek může poskytovatel měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
2. Uzavření smlouvy o poskytování služeb
Pro objednání služeb vyplní objednatel kontaktní formulář na webu www.servis-dopravniku.cz, případně objednávku učiní prostřednictvím e-mailu, telefonicky, nebo osobně v sídle firmy. Kontaktní formulář obsahuje zejména informace o objednávaných službách, způsobu úhrady ceny za služby a další potřebné údaje (dále jen „objednávka“).
Před zasláním objednávky poskytovateli je objednateli umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil. Objednávku odešle objednatel poskytovateli kliknutím na příslušné tlačítko nebo jiným obdobným způsobem. Odeslání objednávky se považuje za závazný návrh smlouvy o poskytování služeb.
Poskytovatel neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení objednateli potvrdí elektronickou poštou. Poskytovatel je oprávněn požádat objednatele o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
Smluvní vztah mezi poskytovatelem a objednatelem vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací) poskytovatelem, jež je objednateli zasláno elektronickou poštou.
3. Cena služeb a platební podmínky
Cena služeb a případné náklady spojené s poskytováním služeb dle smlouvy může objednatel uhradit poskytovateli následujícími způsoby:
bezhotovostně převodem na účet poskytovatele;
v hotovosti v sídle poskytovatele.
Poskytovatel nepožaduje od objednatele zálohu či jinou obdobnou platbu, pokud není výslovně sjednáno jinak.
V případě bezhotovostní platby je cena služeb splatná do 14 dnů od uzavření smlouvy o poskytování služeb. Poskytovatel je oprávněn požadovat úhradu celé ceny služeb před zahájením jejich poskytování.
4. Odstoupení od smlouvy o poskytování služeb
Objednatel bere na vědomí, že nelze mimo jiné odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud byly služby již zcela poskytnuty nebo pokud s poskytováním služeb bylo započato na základě výslovné žádosti objednatele před uplynutím lhůty pro odstoupení.
Nejedná-li se o případ uvedený výše, má objednatel právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od uzavření smlouvy.
V případě odstoupení od smlouvy vrátí poskytovatel objednateli přijaté peněžní prostředky do 14 dnů od doručení odstoupení, a to stejným způsobem, jakým byly prostředky přijaty.
5. Práva z vadného plnění
Poskytovatel odpovídá za to, že služby jsou poskytovány v souladu se smlouvou a že nemají vady. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.
6. Další práva a povinnosti smluvních stran
Poskytovatel je oprávněn k poskytování služeb na základě živnostenského oprávnění. Kontrolu živnostenské činnosti provádí příslušný živnostenský úřad.
7. Ochrana osobních údajů
Ochrana osobních údajů objednatele, který je fyzickou osobou, je poskytována v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Objednatel souhlasí se zpracováním svých osobních údajů poskytovatelem pro účely realizace smlouvy.
8. Závěrečná ustanovení
Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.
Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
Kontaktní údaje prodávajícího:
SERVIS DOPRAVNÍKŮ s.r.o.
se sídlem Bezděčínská 358, Čejetičky, 293 01 Mladá Boleslav
kontaktní osoba : Ondřej Pekárna
e-mail: servis@servis-dopravníků.cz
telefon: 326 333 515
Tyto OP jsou platné a účinné od 13.3.2024.